4 April 2013

WJG :)

Assalamualaikum ..perasan something new ?bloggerz  ni berubah wajah .aaaa macam microsoft windows je en ..aku je kott :p

okay .. arini mood gua okay sikit daripada semalam ..bercampur baur seperti nila yang bercampur susu kambing dan susu lembu . eh hahahahahah wtever :b
cemni cerita dia ..sedar tak sedar ,danh nak dekat 4tahun dah WJG .eheeee yeayyy kita still sama2 en :D
even Farra dah pindah,tapi aku rasa dia tu macam ada je dengan kitorang ..still rapat cendulu2 kankan..
Aku,Hasliza,Farhana,Amni,Farra,Syafira ...jantina sama,tetapi attitude berbeza .wahwah :o
Hana president group .dia mummy saya.dia sangat suka tengok runningman as me dan sangat minat kim hyun joong.percintaan alam k-popopopo hahaha.aku ??budak yang unmatured at all .hahaha bertukar perwatakan dengan Syafira yang lagi kecik muda beberapa bulan dari aku tuu .haaa ..Hasliza??dia suka cikgu M ..... dan dia suka ketawa hahahahah Amni??nak kawennnnn .aku nak ada anak.eh ?.hahaha aku doakan la dia ada jodoh dengan T.Aiman yang dia gila2 kan tuu..Farra?? uhm suka Alez lagi kott.hehehe
Syafira ?kuat nganjing walaupun diam2 ubi berisi ehh.hahahah ..ouh ouh .. Aku??aku cemnii laa.unmartured ,problemaholic ,,chocaholic,shopaholic,ketawaholic,gilagilaholic .ahahahahahah .singleholic .eh manade istilah2 tu k.jangan diguna pakai di dalam essay korang .maaf dikata .
korang2 tau tak geng aku suka ketawa ...dan sangat sporting and supportive eh :) Iloveyouuu .


muka form 1....aaaaaa mukaku oh nononononoooooooo matakuuuuuu Sepet .....


muka form 2 ...terselit pula si Marissa yang ayu tu.eh eh eh achummmm .ni time kat UTM Skudai,,

muka penat ..still form2 ..ahh cepatnya masa berlalu ...
 muka form 3... baru balik tuition ni.saya baju kekotak-kotakkan wkwkwk .kami santekkk :b
 muka Form 3 .again .hahahaha kenapa gua terselit .tapi,cute what :b
hahahahahahahahhahaha muka aku kenapa macam ketat je :o


We have shining eyes ..ouh lovely ....perasan tak muka aku macam siput. hahahahahahahhaahhahahahahah .ok


I really miss those moment when we're all together .. 
okay stalker .. can you see my face is changing every year ??bukan every year tau.in every picture laa.eh sorry for the broken English OME!!
rindu time form 1.time trip ..erhhh time bila2 laaaa .. we always together ..kankankan ..
mood -lapargilerwzz . k gua nak makan aaa .kbai Assalamualaikum ppl!! have a nice Fool's month .. ihate who create that 'Fool's' month :b babababaiii .
-kenangan terindah- .

No comments:

Post a Comment

budak comot