27 March 2013

Am I already 6teenth??

Assalamualaikum !! xx

 GoodMorNight ppl ! today is 28th of March . u dunno and never know how excited I am ..hehehe
so,,geng aku semua dah wish! yeayy love em..Hasliza orang first .Farra second,Amni ketiga,Amin keempat ..Hana kelima :D tu untuk harini ..yang awal lagi ada .hehehe my mummy Fatin :D :D and Aminah .. Nazarul pun wish .okay thanks :)
 aku sedih sikit sebab birthday tahun ni Arwah tokchek takde ..dia selalu wish .heheheh kadang2 bagi hadiah .ahh takpe..dia paling awal bagi hadiah .tudung :') and Farra pun takde celebrate tahun ni dengan geng2 :(

okayy..dalam geng WJG,aku paling tua..but perangai??tak menggambarkan langsung yang aku paling tua dalam group tu..tapi apa2pun ,they love me.hehehehe 

seriously,aku tak percaya harini genap 16tahun .pe.tua dah aku niiii.taknak tuaa .... :((
tahun depan SPM .ohemjiiiiiii
 takmau takmauuu 

text ? uhm setakat ni text Amin paling panjang yang pernah aku dapat .ahahaha terharu semua ada...
uhmm ..so I hope that this year will be the best year ever ..walaupun tahun ni memang tahun paling banyak dugaan yang aku dapat,,tapi Alhamdulillah iman aku tak lemah and tkpernah paksa aku jatuh ,kalau ikut syaitan aku memang dah sesat .Ya Allah .Alhamdulillah I'm still alive today :)

so,Fatin nak belanja makan kat cake house .. weee ouh yaa..Maklang dah selamat melahirkan anaknya.Affan .aku main panggil je baby tu Affan sebab Ayraa bagi nama tu .kan so sweet akak ayrawwwr .kalau baby lahir harini sama dah dengan birthday kak icha .boleh celebrate sesama ;D
okayy ..



so,ini Affannnnn :D cute right ?


I'm driving home .luls .
kbaiii!!have a nice day ;)) 
happybirthdaytoyouuu Marissa.stay pretty ! xx stay single ? Eh? :o

No comments:

Post a Comment

budak comot