30 January 2013

tok.....chek

Assalamualaikum . saya cucu ke4 tokchek dan tok ayah.nama saya Marissasasasasa .hehehe saya comel,baik,cantik dan,kurang pandai la.okay .harini hari ke 24 tokchek pergi.dan saya rasa dia masih balik lagi rumah anak2nya tengok kitorang.hm lepas 40 hari takdah .kott .hm rasa memang tokchek selalu ada perhatikan aku..Ya Allah.kadang2 kalau bangun nak pergi sek,tengok depan tempat yang tokchek selalu duduk,baring ..hm rindu..kalau balik sek,selalu tkchek teman aku tengok tv.kalau jumaat malam,tengah malam mesti dia kadang2 join aku tengk runningman sekali . hee susah weh nak dapat nenek macamtu.so,for those who yang nenek dia ada lagi tu,tolong lah sayang nenek anda . time kecik2,kalau mak pergi kerja ke,tokchek yang jaga,dodoikan tidur ke..ayunkan buai ke.kan.suapkan aku ni.yang allergic nasi dan ikan pada zaman kecik2.hahaha kelakar je.kesian tkchek.asal makan nasi,muntah . sampai digelar anak'orang putih' . lol putih lah sangat kan...hm .. lelaki tu biarkan .dah ber'superwoman' dah kott la .hm biarkan ....

 .hihi rindu niiiiiii Dx 
nak ikut tokchek boleh tak.hmhmhmhmhm 

hebatkan.hahaha ni semua cucu tokchek.tengah tu tkMarang.so,kitorang ni cicit dia lah .3 lagi taktau ke mana.taknak ambil gambar.konon.lagi 2 orang dalam perut .hahaha okay lah.we missyou tokchek.tadi baru lepas pergi kubur tokchek.rasa macam tenang je ..hm sejuk dan tenang sangattttttt .ah rindu nya.bila lah boleh jumpa ni tokchek :{ 
kbai .Imissyousomuch ..Assalamualaikum 
-Al-fatihah to Allahyarhamah Zaharah binti Besar 

No comments:

Post a Comment

budak comot