16 January 2013

Rindu Tokchek ...

ASSALAMUALAIKUM ...Harini hari ke-10 tokchek pergi tinggalkan aku.tinggalkan cucu2,tok ayah,anak2,dan saudara mara..serta ibunya :'x

sedihnya,aku dengan yang berkenaan saja yang rasa.rang lain tak rasa.kalau ada apa2,tau marah saja.okay :)
hari Isnin tu memang aku nak tersungkur kat tangga,sebab terpijak kain.tapi nasib baik aku pegang yang tepi tangga tu.tengah hari aku balik rumah.cik Linda dengan Nabila amik aku..time tu tengah belajar sains sukan.ahhhh terkejut gila time tu.kawan2 panggil aku semua aku taklayan .. terkilan sebab waktu last dia ada kat Mersing ,aku sempat picit kaki dia ,urut dia...hari jumaat hari terakhir aku bercakap dengan Arwah ...lepastu petang dia sakit..dia suruh aku call makngah suruh balik.aku call.makngah call makcik2 semua..lepastu makdek call ambulans. nak dekat maghrib ambulans datang amik tokchek.yang orang dari taman mana tah muncul.semua jenis jakun . biarlah mereka.

siapa nak buatkan pisang goreng,nasi goreng yang lain dari lain tu...takde orang lain.mak pun taksama sangat.siapa nak kejutkan aku sahur.masakkan.siapa nak buat kuah kacang yang aku suka waktu raya.rendang semua tuu.siapa :(
raya tahun ni lain ...taksama macam tahun2 lalu.
ye awal tahun ni aku memang banyak dugaan ..lelaki,tkchek :'x lelaki tu aku takkisah sangat.biarkan mereka dengan superwoman baru mereka ...tapi tkchek :(

ingat lagi Isnin tu..kerani cari aku sampai ke makmal sukan.datang panggil aku.aku yang terpinga2 ni pergi dekat dia.bila kat dia,dia pergi suruh aku amik buku dengan pencil case .aku pun pergi lah.lepastu cikgu Nzmi tanya kenapa?dia cakap "Nenek dia meninggal" aku tengah kemas2 pencil case tu,terkejut..Fatehah kat sebelah panggil Micha2,aku taklayan..sebab terkejut gilaaa dan ...menangis..hati aku mmg lembut .mudah menangis.orang lain tak menangis macam aku sampai merah satu muka.nak2 lagi mata.dorang taknak tunjukkan sedih kt lah.tapi aku memang takboleh waktu tu.Afrina pun sama ...sedih...

sebahagian cucu2 tokcchek...yang lain ada.tapi malas nak upload.I'm so tired cause everyday is a tiring day lulz.\
kepada kawan2 ku,eh , hm.aku nak minta maaf kalau aku ada buat dosa kat korang kan.aku ni,jahat kan...hm maafkan beta ya wahai rakyat sekalian :3 especially him ....sorry awak.saya takmacam dulu lagi...okay bai.

We Miss You Tokchek
-Al-fatihah 

No comments:

Post a Comment

budak comot