22 November 2012

Mary go round ...

As'salam . hai.do you remember me? ;) 
oh.okay .so,what'sup people?I just takut je nak amek result PMR nanti..takutt mak takutttttt.

title tu aku mengarut sebab tu aku pergi around the world.tepat pada 1.31 pagi ini.gua nak bagitau yang gua tersangatlah boring disini.cuti yang unproductive lagi tak active .hahaha lol
Aku rindu geng aku.WJG.aaahhhhh rindu sangat.taktau kenapa.nak ajak hang.Hana okay je tapi ramai yang takboleh pergi.so,I putuskan untuk hang out time dapat result . erhhh.Imiss'em somuch ;(


Syafira,Farra,Amni,AKU(Mary),Farhana&Haasliza or known as Scissor

muka wa tu kenapa eh.Ahhhh scissor . rindunya nak bergossip.oh Hana rindunya nak bergelak ketawa . haihh


budak lelaki tu?Amin nama dia..adik aku tahun lepas.eh?hahahaha 


 Aku tu?ohhhhhhhhohhhhh aku penguin waktu tu. :3 TU sebelah tu Wan,And Syahiran .. 
 cakk!! hahahaha terowong ni la yang aku takut.tapi best gilaa


 eh Zul!!!hahahahahah xD
 rindunya time nii....


 eh eh.haha Hafiz ,Azizizizizizizi,Syahiran pakcik gua tu,okay last Faizzudin yang ..entahla :D
okay ni semua budak bas 2.ada lagi tapi malas nak donlod..lol sorry.rindu semua ;(
ni ?Hairi ~~

okay.aku takde kerja nak buat,so aku post lah gambar ni.serious rindu gila trip ni.hm.kenangan sampai bila2.nak2 lagi budak2 belakang aku dan yang buat lawak.budak 3sm2 *lelaki* semua poyo.serious :|
sorry.hehe .rasa macam nak ulang balik time trip ni..hm.banyak benda lagi aku takbuat time tu.ahhh maaf kalian.kalau aku ada terbuat salah ke time tu.kan..hmm.nak2 lagi Wan.haha tapi dia lagi banyak dosa dengan aku :p dia dengan Syahir kacau aku dalam bus.kalau aku tidur dia gegar2 tempat duduk aku then cakap "Bonggol!bonggol! "Marissa dah sampai KLCC!!!" hahahahahah
aku rindu nak gelak2 dalam bas sampai cikgu tengking suruh diam.hahaha nak sangattt ketawa balik macamtu.
lepas balik rumah takde nak happy pun.bila ingat time trip tu je aku boleh senyum balik . 
Akurindu budak2 bus 2.alalala nak2 yang duduk sebelah aku dengan belakang aku tu hahaha xD kuat gaduh tiga orang tu.Amni,Syahir dengan Wan.ye aku rindu 3sm3..




 Amenimeni duduk sebelah aku dekat dalam bus.main tukar2 duduk tepi tingkap .hahaha 

#3sm3.tapi ramai yang takde.so.....hm :/
okaybai.jumpa time amek result nanti ye you all.kbai As'salam takecare beb ;)

No comments:

Post a Comment

budak comot