20 November 2012

Unproductive Holiday

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh!
  Ijustgotbackfromhell.hahahahah wtf is wrong w/ me ... okay dah.aku sanye ni tengah takut gila ni.result keluar bulan 12?OMGucci.......
 sudahsudah.bulan 1 ada yang nak mendirikan masjid.haaa elok lah.complete lah keluargaku bertiri2 ni.aku taktau apa lagi benda nak datang.lantak hg lah.aku takkisah.lali dah.ecehh .
 So,macam mana cuti hgpa smua?best.aku ? best+boring semua ada..
dngn takdenye internet .tapi ni just pinjaman.cuti ni takbermakna sangat.hahah.tapi Ikena jadi babysitter .best2.dah macam mak orang dah.tidur pun takcukup tau..nak try?carilah budak yang underage.lol


Irindu 'em


budak2ni.keke
I'm the grey one ..the white one.the kasut belang2 one.ehehe
WJG!!! :*

Dengar tak lagu Rihanna-Diamonds?best kan lagu tu.aku cari kat 4shared.takjumpa.ehh ni nak marah ..
okaylah.maghrib dah.kbai Assalam.sayarindu awak . ehyeke
p/s:sorry posttakde kena mengena dengan tajuk.

No comments:

Post a Comment

budak comot