3 November 2012

ALhamdulilLAH .sudah sampai ;)

Assalamualaikum . kami sudah sampai Mersing.Alhamdulillah.
sepanjang around the World in 4 days,hihi banyak dugaan . tapi ni dugaan yang boleh tahan cabarannya punn.
okk.aku dilanda sakit perut selama 4hari berturut2.takmakan kot.sebab perut masuk angin.geng aku cakap lah.dalam bas aku duduk sebelah Mny.kitorang gilir2 lah duduk tepi tingkap .. haha
aku naik bas 2,haritu time nak p Penang,bas kitorang tiba2 rosak.pelik2.sir kata mesti ada orang tak solat subuh.
k bas tu gear je rosak.lamaaaaa nak tunggu .malam bas tu sampai .. kat penang kite duduk kat apartment lawaaa.dekat situkan aku nampak ........ rahsia ..
k lah.tangan ni dah menggigil nak type.so,kite post gambar k.watch it outttt


































COMELnya I ..ekekeke Farra sebok dengan cameranya..


















 

hahahaha..









 Syahiran belakang Syahir.Syahir yang macam orang tak center.Wan yang buat muka comel bawah ni.eh comel ke.
apapun,memang best lah duduk depan diorang..

okay lah.aku memang enjoy 4hari ni..tapi sedih.dan kemungkinan besar akukan akan pindah.ehm.....rindu nnti...hm..
awak.thanks ye sebab bagi benda hijau tu.haha saya kan asekkan pegang benda tu.takcaya?tanya Amni :D kan mny.okay bai.takutnya nak amek result ty...

No comments:

Post a Comment

budak comot