27 October 2012

Hell o ..

Assalamualaikum ! 
 I is rindu kamu semuaaaaa . mwahahha gediks .memang lah aku gedik.sebab aku gadis . haaaa sopan lagi kan...okay! just nak cakap selamat menyambut hari raya Qurban . maaf zahir dan batin :D
okay okay.hari yang dinanti2 kan sudah tiba.haha macam hari nak kawen eh/.tak tak.sanye hari nak p lawatan.aku punya lah excited mula2,lepastu rasa macam taknak pergi,.taktau laaaa...sedih .
tapi nak pergi.mana tau time tu lah dapat jalan2 dengan geng.tapi takcukup lagi sorang sebab dia tak p . hahahahha .... hmhm,


nak tau tak..ada orang nak cari gaduh dgn aku.nama dia dirahsiakan.aku dah kata aku takboleh on sangat.dia paksa jugak aku unblock dia.tapi kalau ada button triple block,memang aku block kau la sampai takboleh block dah.hahahahahah nanti aku buatkan button tu :p
takpe la.tu je aku nak cakap.post lain,lainkali.laptop pinjam je ni.kbai . Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh.! 


tonight,we are young~~~~~ so let's set the world on fire !!!!! gila dah.

No comments:

Post a Comment

budak comot