7 September 2012

Trollme .

Assalamualaikum!
  well hello there ;D I'm kinda bored here . I need someone to text wf me.hm.well,this is chaotic . ahh lifeless.
okay esok sambutan Eid . and I was like wooooooooooo MR.CHUA BAGI BAWAK CAMERA?!!!!!!cuma takdapat bawa phone yang ada camera . kikiki .who cares beb .so,Geng aku ada yang nak pakai shawl,tudung bawal.aku bawal jaa.
ada yang nak pakai tudung macam NL .haaaa 
hehe . tapi harini tuition penatt .dan,awak ... sombong sangat .hm.sedih je. tapi kenapa aku rasa macam serba salah gila . hahah . peliks .Maybe I'm in love with you.for a second time...no no . perasaan aku takpernah berubah . hahahaha chaotic.k


okay!32,31,30, tinggal berapa minggu lagi kita Nak PMR . awak suka?saya sukaaaaaaaa!lepastu rombongan n.ni haa paling sukaa . haaaa .ni lah aku yang sebenar .hm.merepek jap.

sebenarnya,
    I iz taktau nak tulis apa,,
       bila dah bukak blog ni...
          terus jadi kaku ....kukuku
                 awak .... ImissY'so much . heheh :3
  how you asking me to be your gf ? It the sweetest moment ever
dipetik dari twitter .. hm.tapi aku rasa aku tak pernah anggap dia ex aku.err.nak dekat dua tahun lepastu macam ni jadi enn.tapi aku rasa macam aku yang banyak berubahnyapunn.
  dan saya rasa ini....
     tak rindukan saya, sama seperti saya merindukan awak skrg V-V
dipetik juga daripada twitter . kheeee .*style baru .
takpe . takkisah.kbai *duckface



well,this is awkward ... kau tau zul kata macam nii.. "eh marissa.baju tu dari kain batik eh?" fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu youuuu! HAHAHAHAHAHAHA . 
I'm the pendek one.I ALWAYS PENDEK AND PENDEK AND NEVER BE TALLER THAN YOU. enough?
AND ALWAYS FAT.FATER THAN YOU.AND STILL THOUGHT OF YOU
and that's why I love you . *buatlagusendiri . hm (Y) ini macammm.
kbai.toomuch tweeting and youtubing and facebooking and blogging and answering the random questions


http://ask.fm/MarissaAshiqin

ask me anything . I LOVE YOU ;)



No comments:

Post a Comment

budak comot