29 August 2012

#Eid

Assalamualaikum . harini I takpergi sk.I'm so lazy to go to school . taklah.orang sakit.okay dah . best takp sk.takdapat tengok muka kau.hahaha meluat duhh.nasib tak sama kelas dengan wa.
okay lah.nak cerita time first day raya yang kecoh malam Keluarga Iskandar. huh?taktau.alaa kat channel 105 tu.tiap2 hari selasa tu.family aku macam tu lah kecoh :p


kita bangun awal . lepas tu shower.then , tengok cerita barbie.takda apa2 yang menarik.hm.memandangkan ada line,aku,makteh , pakteh berfacebook dekat ruang tamu.hahaha .masing2 buat pc macam kat cc.gila lah.aku pakai phone.nabila dengan ayriss tengok apa ,cerita upin ipin dengan kartoon yang potong2 mata. eeeeeee . bosan sangat.orang takbalik sembahyang raya lagi budak2 dah beraya. aku jadi pengagih duit raya.haha rasa macam tuan rumah pulak.diorang salam sekali.bagus sehh.petang sikit , makngah and the geng sampaii . yeahh. Y'know what,kat dalam rumah aku lah orang pertama yang makan dulu .haha :3 annoying me . 

 kekekeke makteh . gambar diambil oleh tok ayah (Y) . aku taksempat senyum . lawak ah 

yo . geng apa ni aku taktau.handsome woo :B
yang kiri tu kembar sama brthdate cuma umur taksama . yang tengah husna punyaaa :/ yang kanan merah tu sama dengan aku.PMR candidates .dia fencer . jealous sehh . 

okay.malam tu kitorang pergi rumah mummy dekat sri pantai.hm.rinduuuuu . mak buat lodeh dengan rendang ayam kampung dengan rendang daging.sedapppp sangatttt.ohh ohh dekat rumah mak ada tart gulung.aku suka tuuu  . mak ajak p rumah dia tapi jauh dan.....menyeramkan . hihi :B
okay laa.I penat sebab asek tidur je . eh yeke.dah lah harini takpergi sk.takmalu betul . 
kbaiiiiiii Selamat Hari Rayaaaaaaaaa 


bai. *duckface. hahaha 

No comments:

Post a Comment

budak comot