11 October 2012

PMR PMR

hai Assalamualaikum . berdirinya diriku disini .... adalah untuk mengepost post.keke . eh nak tau tak.kite tengah PMR ni.belajar non-stop.eh yeke?aku rasa macam ..tahla . macam nakjadi pelajar cemerlang.malam pakai cermin mata lepastu buat note pakai testpad . hahaha lepastu khusyuk gila sampai orang cakap pun akutakdengar.lantak la orang tu. harini aku dapat online wehh.kecoh jap.aku an nak balas dendam dengan internet ni.ayah dah tutup akaun broadband.ni aku on sebab ada open wifi.tiba2 ada . mengambil kesempatan dalam kesesakan jap.uhukss.hari isnin last yo.lepastu pergi rombongan . weeee suka2.isnin paper math 1/2 dengan KH.harap2 aras senang . jangan happy dulu harini.esok hari jumaat.nak tidur ke nak pergi sk.hm...


cerita yang kusuka ni sudah habis . emm (bride of the sun) harap2 ada ulangan!!!!!
okay lah . ni sahaja ye.ai is dah nak out . on pakai phone ini macam (Y) . aku rasa baik single sampai habis sk lagi bagus kott.k lah.tak payah nak menaruh harapan sangat . sakit hati tiba2 . k  bai Assalam.
#np -Volume Up+Venus ;)

No comments:

Post a Comment

budak comot