4 August 2012

Trial PMR lah wehh

Assalamualaikum ............


UARGHHHHHHHHHH .. 
  
haha Marissa behave yourself!k and I'm now listening to SSandYS's song so cool and  they're damn cuteee!
haha . see?today is Saturday and tomorrow is Sunday.hate it .lusa TRIAL PMR  and I dunno what to do :B
study ah kan.okay.risau gile SJ,GEO,MATH!macam takboleh target je .lol cepat sangat give up.


semalam kankan,I onl the fb.then ada message.lol I check inbox.it's from him.yeah him.hahahaha  taktau la rasa apa .kelakar nak gelak ada.terharu tiba2 ada.haihh.rasa serba salah pun ada weh.what's wrong with me?bukan salah aku aaaaaa . so chillex Mars.ok tak reply sebab tak sanggup.you know me well .
I can't focus on study.and I'm so lemau .


okay.malam esok nak study Sejarah .InsyaAllah boleh lulus.haritu lulus tapi cukup2 makan je. ahhh feels guilty :B
datang sekolah pun nak study kalau boleh.tapi,susah ,..jangan kutuk tau.bulan puasa ni kita haruslah buat baik.hahaha jangan tunggu puasa baru nak taubat lepas puasa buat balik.ngoi .


lepas PMR,lawatan .yeahhh I'm so excited to the max ;D awal2 dah berangan tau.hahah who cares ,
okay .and lepas PMR .ahhh nak cakap ke tak.malu ah.hahaha tunggu je ah k. :p
doakan saya k untuk trial k.hm.I miss my mummy.Imissmy future sis/bro . hahaha.can't wait to see him/her.
okay.ampunkan segala dosa2 ku terhadap mu.eh?aihh what ever.ok ok.non stop tweeting and facebooking.macam mana ni.


click here
kbai.see you later. 

No comments:

Post a Comment

budak comot