17 August 2012

Cewlamat Hawi ghayew

Tomorrow is da day . wehoooo
 so,Assalamualaikum!
 how are ya?I'm not fine but I'm fine.hahaha.okay.mood macam happy lah jugak.sikit.sebab semua nak balik mersing esok and malam ni.aihh penat semalam vacuum bahagian ruang tamu.pasang langsir.lap tingkap dengan pintu.nabila tolong sikit.lepastu main game.ehm.korang rasa tak makin besar makin malas nak sambut raya.hahah sebab dah besar macam taknak dah jalan rumah orang kutip duit raya.eh apa aku cakap ni.ahh lantak.Raya2 pun homework pun menimbun juga pun.macam malas je nak buat.haha langsung takde kesedaran nak PMR dah.Raya2 juga apa yang wajib jangan tinggal k.Lepas PMR barulah boleh relax.nak pergi mana2 pun boleh dah.hahahaa .cuma satu je nak mintak kat ayah.nak suruh dia ajar drive kereta..boleh aite?hehehe

okay.harini aku tidur sejam je.bayangkan online sampai pukul 3.30 pagi.lepastu layan youtube , twitter,simsimi dekat phone.phone letak sebelah kepala.tengah2 nak download textgram aku boleh tertidur.cool.Y'know what,mersing ada cool blog.hm,ramai la serang nanti.hahaha mampus bankrap kedai ice blended yang lain.

ehem.sebelum saya mengundurkan diri...
 saya ingin meminta maaf lah kalau saya ada buat salah kat kome2 semua.
 halalkan duit syiling yang selalu aku pinjam nak call bapak aku atau atok aku.
 kalau ada buat open house,ajak lah geng aku.diorang suka.aku sekali.
 datang lah rumah aku kalau rajin ah.kalau pintu kunci tu maknanya aku takde.
sekiann..
sebelum terlupa.dosa2 awak saya sudah ampunkan.
dengar lagu niii JustinBieber-As Long As You Love Me.aku taksuka dia tapi just suka lagu dia je.dafuq? xD
okay bai.Selamat selamat hari rayaaaaa ;)
#missyouA...

No comments:

Post a Comment

budak comot