22 January 2012

Sayadah15tahun :(

Assalamualaikum.firstly kita nak cakap padan muka kita sebab dah 15 tahun.mwahaha.lagi satu,sorry baru harini nak update blog.maklum lah,budak nak PMR takleh nak tengok blog sangat. *alasan okay* .siapa tahun ni nak PMR tahniah buat awak.kita rasa nak menangis time form 3 ni.budak2 semua dah insaf .sunyi weyy kelas weyy.hari2 ada homework.alaaa.biasala tu kankan.saya jaa suka merungut.eh budak nak banyak A takleh merungut2 nihh..nasib tahun ni cikgu semua baik2.hehehe.kita masuk kelas ke 3/4 .okay tak okay tak?
macam biase,tiga tahun berturut - turut saya sama kelas dengan amni.hahaha.kembar siang okay,never separated.lol .mesti duduk bersebelahan :D macam ayah saya cakap dimana ada amni,disitu ada marissa.mwahahahahahahaha .haaaa,lagi satu,my ayah nak belikan handphone baru katanya.taknak yang tekan2 ni dah.nak touch screen.lemah betul aku kalau touch2 ni.tapi,satu jaa .saya nak sony experia.and and ayah nak belikan!! yeayyyy.sayang ayah..tunggu bulan 3 dapat laa kot.harap2 28 haribulan tuh aku dapat.sebab,birthday itew laaa :D
okay.hari jumaat lepas kan merentas desa.punye laa semangat gua lari sekali pancit di tengah jalan :P
alaa..saya bukannya kuat lari punnn.kalau tak dapat lah no.ni sebab asek stop jaa.memang lah kann.
ni pian amek.serious aku tak sedar.hehuhehu.rumah kasturi bersiap sedia.acece.
hahahahhahaha.tengok lah piqah pegang piala tuh.padahal bukan dia punye.lulz ^^v
rumah tuah(kuning)kalah okay.diorang sengaja kalah awal.katanyaa .rumah kita dapat no.3 ..3 jaa.
muka saya sangat comel time ni. :P



penat weyyy.lepas tu jealous tengok orang date ouh..lalalalala kita budak baik taknak date laa :D
cyka ,dah kenapa tah.mwahaha .
aminah dapat no. berapa tah .tapi dia menang.nasib dia takdapat no.1 kalau tak,kena belanja dia BB.kikiki.

aaaaaa,okay laa.saya taktau nak cakap apa lagi.kalau ada entry best,kita post laa.anyway Happy Chinese New Year to all CHINESE. kbaii . Assalamualaikum :)

kasturi is the championnnnn ehhhhhh ;)

No comments:

Post a Comment

budak comot