26 November 2011

Activities -..-

Assalamualaikum .. 
 hello stalkers.long time no see.yes i'm quite busy this month.muehehe .
okay!hows your holiday?is it fun?sad?mad?hahaha.or soooooo bored? :O my holiday biasa-biasa ja.ouh yeah,haritu Rissa pergi Cherating..wuwwwww.3 hari 2 malam ja.tupon tak puas lagi.I dapat mandi pool sekali ja..sekaliiii ja.hehe.malu leww.kalau dulu time kecik kecik berkali-kali lah kan.kitorang stay kat The Legend resort?erhh.cam tu la nama resort dia.tak ingat sangat lah.isnin balik Johor.then esoknya my grandparents balik dari haji.yee.kitorang sampai kat airport senai pukul berapa?nak dekat2 pukul 8 pagi jugak lah.dah ramai dah.almaklum lah , tak sabar-sabar nak jumpa haji dan hajah.hehe.lama jugak lah tunggu.hmm,sampai I terduduk-duduk atas lantai tuh.ramai pe yang duduk atas lantai.hehe.kepenatan maybe :/


then,semasa beta sedang asyik makan cokelet toblerone tuh,tiba-tiba nampak lah troly yang berisi beg besar-besar .hahahaha.dan dannnnn dibelakang nampak lah tok chek and  tok ayah .haha..apa lagi.beta sambar lah diorang :P salam lah.okay.tokchek aku peluk dengan erat sekali.muehehe.rindu bahh.macam-macam barang diorang beli.air zam zam berbotol-botol uwhhh.lepastu I dapat shawl.lawa..hehe.tapi panjang then tebal.sejadah mini pun I dapat.comel ja.
okay.that's my atuk and nenek :D .nenek saya demam .okay,aku berjangkit .jangan kutuk!cermin diri awak dulu sebelum cermin diri orang!,HAHAHAHAH. 


 tu time cuti.hehe.now,time kat UTM pulak..aku,amni,hasliza,syafira,farhana and budak senior pergi lawatan kat UTM skudai.
 whats wrong with my face?arghhhhhhhhhhh.tunjuk gigi and V pose yang takberapa nak lawa tuh.hehe.takut lah nak pakai bracess.uwww :( muka amni bapak serius kan?hehe.takutt takutt.. 


chakkkk!hehe.senyum terpaksa :| cameraman?ouh,jangan tanya.hana leww.kabur kan?tapi lawa.hewhew.time kat sana kankankan,aku jumpa seorang abang tu,hehe.hensem lah jugak.pada pandangan aku ja.nama dia?jenjenjenggggg..DR.Azizi Mohd.Yunos.hihuhihu :P azizi jugak tuh :O ahhh biar biarrrrr!amni ketawa leww :/




why my face is so soooooooooooo huduhhhh? nak menangis tengok gambar ni.sebab kelakar lala~
eh,abang kat belakang tuh sebok ja.eak eak? :|


tengok lah muka sorang-sorang.beriaaaa . agaga -.- snooker?betul tak eja.haa.main pakai tiup ja.haha.bestt


sorry.malas nak edit .aku sebok ke phone ja.kankan?padahal takdek pape pongg -


tengok tu tengok tu.haha.hana bersemangat kankan? :D 


oh nooooooooooooooooo..huduhnyewww :'|


where's me?hehe.carik sendiri :D


macam cina bukit ja ahh.haha.mama cakap saya lawa kalau pakai  tudung.memang teringin giler nak pakai terus.tapi taktau lah bila nya nak bertaubat.hmm :)
saya dapat hadiah tau dari atuk saya.hehe.tahun depan baru boleh tengok! k,esok 1 Muharram.saya nak berhijrah.hehe.berhijrah kepada yang lebih baik. doakan saya .ok,Baii .


A'SALAMUALAIKUM.

No comments:

Post a Comment

budak comot