3 February 2012

Happy February .LOL


Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh and Happy February Narnians.LOL.sorry blogger,because I'd spent my time to twitter and I'm more to twitter.get it?facebook are going die on March 15 I think.k aku taktau kenapa nak sangat berspeaking harini.sorry I'm not using google translate .come on guys.use your own brain and akal.HAHA.berusaha sikit lah.pakai dictionary.a reminder for me only :P
kita just target dapat 6A jaa.orang lain semua straight A's .am I right?ayah target.dulu time UPSR pun ayah target.dia target dapat 3A.memang betul aku dapat 3A.so,kata-kata ayah memang masin.mwahaha.kawan kita kalau dapat straight A nak tuu lah ni lah.kita?macam dapat lah kan.okay,kita nak satu ja.nak JUSCO dibina di Mersing.how cruel me are.so Mersing,sediakan tapak yang paling luas eh kat sini untuk aku letak JUSCO  aku.*dreaming in the day.

okay.tahun ni saya rasa macam banyak sangat kerja sekolah.dan tak sakit-sakit dan tak pernah nak sakit dan tak pernah nak berhenti makan.thats why orang tinggal kita.haha.look at my face.so ugly.ewww.


today was a fairytale.laiilaiii.harini birthday darling kita lah,Aminah :)
happy birthday to you,happy birthday to you,happy birthday to my Mina,happy birthday to youuuuuuuuu.
tengok ni.saya memang sweet .okay ,happy birthday again mina.haha.dah tua dah sayang kita ni.

naik cuti ni ada tuisyen and me was like YA ALLAH ,awalnyewwww T.T *gonnaDIE*
amni suka sebab boleh bawak telekung solat kat sekolah.katanya.tu yang aku sempat tangkap hehu.
kdah.taktau dah nak tulis apa.ngantuk gilew ni.nak sleep.esok boleh enjoy!laiilaiii xD
ahad Maulidur Rasul k.so,rajinkan diri pergi MASJID.bukan pergi MASJID nak makan k.ingat tu.!
lastly aku nak cakap ,kenapa mulut aku gatal sangat nak senyum kat dia?HAHA xD tapi saya harap awak ,,,,.ni yang saya nak cakap kat awak.tapi takut..kan best kalau jadi kawan.merepek jap.amni,lempang aku jap .lalala . k bai .As'salam .sorry for the broken english.

p/s:ALL OUR TEXTS,ARE HISTORY 

No comments:

Post a Comment

budak comot