18 July 2012

Assalamualaikum ....
It's been so long tak berblogging ,.erh .Act,aku nak update dari haritu.tapi masa tak mengizinkan . eceh.PMR CANDIDATES lah katakan . tapi aku tak dak langsung ciri2 calon PMR. hm hm.OKAY!
Lusa ada Program HALUS (Harus Lulus)Math . rasanya.so,nama wa ada lah.Has pun ada .ada geng kita . then,Hari Sabtu puasa . yeayy then raya . YEAYYYYY 
LEPASTU PMR.lepastu lepastu lawatan . bab-II lawatan aku memang suka berangan dulu . eheheh :B  



can you? Chut the f*ck up? --l--


ok.kenapa orang cakap aku sombong . aku sombong ke . biasa je :/
tapi...memang kot.aku taksuka sangat cakap.eh?? 
sebab aku time lahir senyap . orang lain nangis . kan kan.
macam ni ahh.aku kalau text ke,call ke,aku memang tak suka buat kecuali kalau dengan geng aku . aku mula dulu lah.faham tak?kalau orang bagi sign suruh text ke call ke,baru aku buat . hee :3 
tu je . so please,jangan salah sangka . 


tadi aku ada dengar someone cakap dekat someone lagi satu cemni "untunglah hot" .aku tak faham konsep dia.hahah ada kah nak memerli someone tu atau DESPERATE sangat nak jadi BUDAKS HOTTTT?!
biar ah.nak sangat,jadi ah. haha . 
Feel down but to whom to talk to? T_T
........  

No comments:

Post a Comment

budak comot