8 June 2012

Ho ho holiday ;)

 Yo Assalamualaikum . gua penat . gua k . bukan wa  :p
okay serious . penat . 3 hari dekat easy maths . balik . malam balik Mersing . esok pergi Gambang . Esok lagi pergi Water Park.semalam lah kira . main dekat ikan piranha tu . gelongsor tu lah . lepastu Glacier River . dah lah aku tolong tolakkan diorang  . sampai kaki ni lenguh . sampai TERlemas dalam tuh . sebab boya terbalik . depan2 orang tu . huhuh malu sehh . okay . cerita pasal easy maths dulu ye :D




ni tempat Princess Hana beradu . kami satu bilik k. pink pink . 


ni tempat saya . hehe hijau . GO GREEN ! YEAHHH !
apa yang best nya hostel ni . hm,ada wifi free .aku on jaa . hee dandandan tweet aaa . who cares .
ada dua sem aku tak pergi . hehehehe bukan ada orang perasan pun :3
apa kau kutuk2 . biar lah . kat sana orang semua macam baik . macam ja . oh ya . budak perempuan lagi ramai dari lelaki . tu tak kisah sangat . cikgu dia baik . faham lah sikit apa yang dia ajar . taktau la boleh lulus ke tak . aku kan ngok sikit . kau kan pandai . kau sorang ja pandai . aku kan down . downsyndrom . booooo


dah . cikgu murad tu dengan cikgu ishak tu suka kutuk perempuan . haha kalau ada yang marah dia kata cemni "eh,kalau marah cikgu tak berkat . haaa" aku tak marah .aku gelak :p
tu modul dengan notes/ 


niii . time tak pergi sem . heeeheeee :L


OKAY !
malas nak cerita panjang2 . 


hari rabu pergi BG Water Park . watapakk .HSHSHS 




yang ni . HAHA sebelum nak pergi dinner . err  Abil cakap cemni . "asal kau buat muka macam sial Marissa?"
HAHAHA lantak laa .
heheh hai :B




kan aku dah kata , aku makin teruk xD kan .aku pakai tangkal xD HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH -.-


love them . 
 haa . time kat Glacier River kan,ramai gile orang handsome . hahah aku dapat naik boya dua kali je kot . yang lain seme aku tolakkan . berapa kali round tah . asek muka kitorang jaa . lepastu lagi satu budak ni .lelaki dengan adik2 dia . naik boya yang boleh duduk 8 orang . kecoh . dia "wehh biar abang naik dulu lah . " aku tengok ketawa2 . dia tengok aku . lepastu adik dia terus naik boya . lepastu "woii kalau korang naik macam mana nak turun?!bohongokkkk(sambil ketawa)" aku makin gelak tengok dia . rush gile .hahaha tengok aku tunduk2 . malu kott . yang adik aku p cakap "aku tengok yang datang Gambang ni semua macam orang pulau . " exactly . err sikit lah . jakun .. termasuk kami :p
muka I dahh gelap . sunburn :(
I belikan something untuk U olls . bukan you  tapi I punya geng ja .naik sekolah I bagi kayy *suaragediksantai*
okay lah .penat lah mak . dah lah mabuk naik kereta . naik bas takmabuk pulak tu. 
hm,japjap . tadi aku terbukak wall ehm . lepastu sentap wei . takpe lah .biarkan dia bahagia :) awak lah tu .
He's not yours ,Maris :) be cool . Sorry? cool? I ain't be cool. urhhh . okay bai . let'em .Koreanators .

No comments:

Post a Comment

budak comot