23 June 2012

Hari sukan+Birthday girl

As'salam . minggu ni rajin sikit nak post banyak kali .hm.pinggang aku sakit dah dua hari dah.lepas kena gigit kerengge tu,eh macam tu ke eja? aaa lantak ah.lepas kena gigit tu,hari sabtu badan aku belah kiri semua sakit.lepastuh hilang . lepastu pinggang aku pulak sakit . seksaaaa.malam tadi tidur awal sebab tahan sakit.lepastu bangun pukul 11.30 tengok ada dua inbox.nak reply tapi dah lambat.lepastu battery phone mati.malas nak charge.so,aku suruh tokchek sambung balik urut.pun tak hilang ;(
esok macam mana lah nak pergi sk . dah lah bawak beg berat :'/


hm.biar lah.okay.ni gambar kitorang time hari sukan.


tak edit . malas . ignore kan muka aku.


HAHAH HAHAH HAHAH HAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA -.- SORRY HANA,FARRA.PITY YERW


eh comel lah eh commmmmellllllllahhhhh ....... *flipphair


apa . kau kutuk aku eah.takpe kau .


kitorang sekelas kay.yang kuning tu perangai dia  gile sikit . yang tengah tu suka Tengku Aiman.yang hujung tu gila.




OKAY .ESOK HARI ISNIN KAN.25 HARI BULAN KAN.SO,HAPPY BIRTHDAY NUR AMNI . kikiki
 Happy Birthday mny . nak bagi ucapan sikit ni.baca tau


-semoga dapat mencapai cita2 untuk kawen dengan T.Aiman huhuh :p
-semoga dapat 8A dalam PMR.Aminnn~
-semoga dapat pergi cuti sama2 dengan WJG dekat oversea .weee
-aku harap kau yang kawen dulu.baru aku.


dah . thanks sebab jadi kawan aku :)
       saya #TeamSokongSpain.. hihih :3
baii....

No comments:

Post a Comment

budak comot