12 March 2012

tenenene :>

Assalamualaikum :>
actually I malas nak update . hm sebab selalu on via phone . and laptop adik concure and i hate that.
okay stop.semalam lah tak bosan sangat sebab ayah bawa p jenjalan..ekekeke.be jelly my dear :P
sadis bila dengar ayah cakap "bosan ikut kau pergi jusco.pergi tempat lain pulak ahh." lol . selagi tak dapat baju yang ala² berangan tu.takkan puas tauuu.heehee.memang takkan puas.eh nama pun perempuan.okay sebelum p JJ sebenarnya kita p enterview orang.buat kerja kursus SJ.YA ALLAH rajin kan I :3
so,ini lah hasilnyew .
sikit jaa pun.dekat dslr hana banyak la.hm . bila awak nak upload ye.


JJ 
saya suka post random picts.sorry my dear :>
eh jap.handphone saya taklawa camera dia :3
kat secret recipe ada abang hensem.saya cairrr T-T dia yang terikkan kerusi tu untuk saya.hehe fatin jangan jealous :>
amni pun ye. ekeke gediks .tak pe . ada jodoh jumpa lagi ye MR :3


sampai rumah,tanggal shawl terus baring atas katil amek phone on twitter.tak menyempat.penat tau.pinggang ni sakit dah macam orang tua.round satu JJ punye pasal hm.nak beli roti semalam habis dah orang borong.oi kebulur apa.AHAHA.k saya pun.kebulur malam2.tu nak beli roti tu.ke orang tu macam saya juga :O
saya beli cheese stick jaa.hm mana cukup.nak makan tengah2 malam.
k sambung cerita.lepas p JJ,p kota tinggi makan lagi.I makan kuey teow cantonese.eh betul ke eja :3 mak ai tawar .hm kalau tau makan nasi ayam tu.eh ? :/ fatin dengan amni makan mee sup.taksedap jugak eh?ehehe . mak itew buat lagi sedap.


eh.macam mana eh dalam kereta pun boleh ngigau.sumpah malu gile dengan fatinnnnnnn :<
takpe.fatin cool kan.ekeke :3
dah k .malas nak cerita pepanjang.


                                   
k dah.thanks sebab teman aku ye . heee . nanti pergi lagi :|
counting down my birthdate.kihkih. k bai Assalamualaikum :>

No comments:

Post a Comment

budak comot