28 March 2012

birthday girl :>

Assalamualaikum :)
sekejap jaa dah bulan 3.hm,ingat I happy ewh?in act,happy lew.ekekeke siapa taksuka birthday wey.nak dengar cerita tak?okay today I'm gonna tell you my stowyy.taknak dengar takpe.baca jaa.ekekekeke


ma dengan ayah cerita kan,hm...time  cik Normawweesaa Ashiqin niew lahirkan,dia taknangis.pelik?tak pun :/
orang ingat dia mati.hahaha memang bagus ah kalau dia mati time tuh.masuk syurga terus takde buat jahat kan.tak de lah kuat jealous .ok JK :> then,seme cam terkejut ah kan.hm,bila doktor check tengok kite tengah tidur ah.ni cerita betul k tak tipu.saya ulang TAK TIPU.tak caya?tanya ayah.tanya ma.siapa tak percaya juga I'll kick your ASS :3


bila umur 3 tahun,pindah pasir gudang.bila lima tahun,sekolah kat tadika iman.saya pandai masa kecik.seme orang geram tengok saya sebab saya macam anak orang cina.yeke?well I'm mix chinese.who cares? dulu kan,kawan semua lelaki.taksuka kawan dengan perempuan sebab diorang suka buli.budak laki time tuh baik ah kire.bila kena buli jaa,kawan2 kita sume p buli budak tuh balik.sorang jaa kawan baik kita time tuh,yang perempuan nama dia zakiah.rindu sangat dengan dia.kawan lelaki sume sekali baik.ekeke . budak perempuan adalah beberapa yang baik dan beberapa yang gedik.dulu tau "ngade" ja.gedik2 ni takdakkk.

bila nak naik darjah 1,pindah mersing balik.sekolah sini sampai sekarang.dulu 5 tahun,birthday sambut kat pizza hut.maklang bagi teddy bear . :D malu tau time tuh orang nyanyikan lagu then seme owang tengok itew. *sorrymerempitzz jap.
okay sambung.time darjah 6,hm.rindu sangat time ni.nak2 lagi time rombongan tuh.erhh kalau tanya eyma mesti dia ingat lagi.bilik kitorang jaa yang dekat tempat lelaki.terasa awkward gile ah time tuh.aku jaa awkward.kalau boleh,nak putar balik masa dan shopping sakan ! yeahh dan ......taktau :3


urhhhh omey nyew :3 time ni gemuk.hehe dah besar kurus sikit.sikit jaa.tapi still gemuk.hm,like I care.lantak ah orang taksuka pun.saya tunggu awak.ye awak. -.-
naik form 1,status yang dipegang single balik.haha dan , saya kepoh time tuh.idk why.maybe salah makan.or kena sumpahan.HAHA jk . okay then couple dengan anak amir . 25 hari clash.damn he's such a Gammer.sorry dude.
lepastu lepastu couple dengan _____ . ye saya happy . dan saya kuat jealous dan saya tak betul. dan saya ..
ehmm...eh dah dah.nanti dia cakap kita ngade pulak kang lebih2 kang.heee ;)
naik form 3 ni,saya rasa macam dipinggirkan.kadang2.dan saya masih tak bertaubat.ramai tegur suruh pakai tudung. aku memang keling. kejap pakai kejap tak.kejap lagi pakai.kejap lagi tak.takpe.pintu hati tidak terbuka lagi.eh? :3


balik ke form 1,mula2 cem owang b.o.d.o.h juga sebab takkenal seme.seme dari sekolah lain.tak bergaul sangat.bila dah lama sikit,kenal amni,mina,hana,farra seme lah.terus kamching then we'd created a group named W.J.G :D rindu gile moments time form 1 . sumpah rasa macam nak form 1 balik dan ingin membetulkan semua .
sadis nyew ayat .


ouh sudah2.ayah tak ingat birthday saya.dia takwish pun pagi tadi time hantar p sekolah.sedihh wey.ramai wish tadi.maybe malam ada lagi kot.and mesti icha2 soya saya tuh call then nyanyikan.ouh ya.pagi tadi ma nyanyi kan lagu happy birthday untuk kitew.maluuuu >< lepastu ma cakap nak belikan kek . tapi orang nak tiramisu :(
anybody , belanja tiramisu? *glitteringeyes 
okay.farra wish dua kali.zizi pun wish dua kali .amni lagi sedap.time nak balik sekolah dia wish.hehehe ingat lupa :> thanks k.sayang kau.datang2 sekolah tadi,duduk dalam 3 minit then hasliza cakap "eh harini birthday kau eh marissa?" me"tak ah.esok :(" has"haha happy birthday :D" hehe. kena peluk dengan farra tadi.sukaa ? hm ye llaa appe llaggii .








creepy face zzz asdfghjkl
farra takdakkkk ;(


okay.harini birthday dia juga k.kebetulan kan dalam family kita ada cousin yang sama birthdate . dia cakap harini dia taknak p sekolah.taktau la betul tak.hm okay najmi , happy birthday to you.balik mersing lagi kita celebrate k.aku promise :D
sorry taktunjuk muka wa sebab time tu macam comel gileeeee . orang boleh gelak,tergolek2,dan mati xD #FinalDestination :O
 k dah tu jaa.hope PMR dapat 7A, atau 6A . takkesah .tapi jangan bawah dari 6 ah :>
again.thanks for the wishes :3 k Assalamualaikum .
I wish I could forget ........ not him.

No comments:

Post a Comment

budak comot