5 November 2011

Exam!Goodbaii



Assalamualaikum :) 
exam dah habis?yeayyyy.BTW,nama saya keluar dalam paper BI .ehehe.suka ni.time jawap exam tu saya ketawa sorang-sorang,sengih macam monyet sorang-sorang.muehehe.#okay perasan.macam nama aku sorang ja marissa kat dunia ni LOL -.-
Amni,jangan dengki.haha.tahun depan mana tau soalan keluar nama hang pulak. ececeh.
esok Hari raya.kankan?tapi takdapat duit raya.dapat makan ja laa.mama masak laksa .hehe :D


ok,cuti saya tak dapat pi mana-mana lah.nak ikut amni balik kelantan , tak jadi :( 
Maybe pergi BP nak buat braces.wohhhhh.tahun depan pakai braces? :O 
macam mana lah yek muka beta nanti?hehehe.agak-agak nanti magnet boleh melekat tak?HAHAHA.*evil laugh.


petang ni,aku layan cerita hindustan ja lah.sedih woaa cerita tu :'(
Aamir Khan jadi cikgu seni.haha. =apa maksud seni?Seni ialah luahan perasaan. -..-
yes its true. :) macam aku lah.melepaskan kemarahan atas kertas. LOL
okay,dah nak dekat dua minggu kan tak text dia. exam dah habis.and i feel so bored.nak merayau pi JB.sorang-sorang pun cun kan?haha.kena lempang dengan ayah karang.


ok dah.babai. pi solat lah pulak.anyway Happy AidilAdha to alls :) 

No comments:

Post a Comment

budak comot