30 October 2011

Puas Hati :)


Assalamualaikum Penduduk-penduduk Narnia.hehehe. lawa tak blog kita? eh mestilah lawa kan.daripada pukul 7 sampai pukul 4 pagi lebih baru siap edit..fiuhhhhh :| cuba kira berapa jam?haha.saya edit2 dengan bantuan cik M saya iaitu Aminah  .mula-mula asek tak menjadi ja.kesabaran saya di tahap maksimum tu.haha okay tipu ja :/
 okay.dah puas hati dah sebab blog kita dah jadi lawa cenggini. nak tukar lagi ni sebenarnya.tapi susah nak cari blogskin yang lawa.banyak yang lawa tapi takut lah nak pakai.taktau kenapa.
esok dah exam , haihhhhh takutttt :(
doakan saya okay? haaa..sayang awakk :*
esok saya dengan amni puasa.siapa nak join ni?hehe.saya baik dah :O 
okay lah.tak tahu nak cakap apa lagi.jangan lupa tau.doakan saya.saya doakan awak balik.InsyaAllah :)
ok bai.Assalamualaikum 


p/s:solat jangan lupa.kalau nak berjaya lah.hehe.

No comments:

Post a Comment

budak comot